Na štátny sviatok 1. mája máme ZATVORENÉ. Vaše objednávky začneme odosielať vo štvrtok 2. 5. Ďakujeme vám za pochopenie.

Rozcestník

Prázdny košík
 

Reklamácia tovaru

Zistili ste po prevzatí tovaru, že je niečo rozbité? Chýba vám alebo naopak v objednávke je nejaký tovar navyše? Veľmi nás to mrzí. Pokúsime sa vám reklamáciu aspoň čo najviac zjednodušiť.

  • Reklamáciu väčšinou vybavíme do 2-3 pracovných dní
  • Tovar nemusíte vracať v pôvodnom obale

Poškodený obal zásielky

Pokiaľ si pri príchode kuriéra všimnete poškodený obal zásielky:
  1. Zásielku preberte.
  2. Kontaktujte nás pomocou reklamačného formulára alebo e-mailom.
  3. Pokiaľ to bude možné, poškodený tovar vyfoťte a fotky nahrajte do formulára. Pomôže nám to v riešení reklamácie s dopravcom.

Ako reklamovať tovar

  1. Vyplníte jednoduchý reklamačný formulár nižšie.
  2. V pracovné dni sa ozveme do 24 hodín a dohodneme sa na detailoch reklamácie.
  3. Pokiaľ bude treba reklamovaný tovar vrátiť k nám, príde si ho vyzdvihnúť náš kuriér. Kuriéra objednáme po dohovore s vami.
  4. Podľa dohody vám vrátime peniaze, dopošleme chýbajúci tovar (kľudne v nasledujúcej objednávke) alebo pošleme nový tovar.

Reklamačný formulár

Nasledujúci pracovný deň sa vám ozveme s ďalšími informáciami.

  • Vrátenie peňazí
  • Výmena tovaru
  • Doposlanie chýbajúceho tovaru
Podmienky reklamácie sa riadia Obchodnými podmienkami.

Mohlo by sa vám tiež hodiť

Produkty v košíku

Košík môžete využiť ako nákupný zoznam

Produkty v ňom vám uložíme do vašej ďalšej návštevy