Prázdny košík
DOPRAVA ZADARMO: Pre všetky objednávky nad 15 EUR s DPH. Platí do 11.12.2016.

Časté otázky

+421 221 028 618

Nákup

  1. Ako funguje systém zliav?

    Za každých päť eur hodnoty tovaru v košíku získate zľavu 0,1%. Zľava sa môže vyšplhať až na 10%. Ak teda nakúpite napríklad za 400€, zaplatíte len 368€ (8% zľava) a ešte budete mať poštovné zadarmo (nákup nad 200€).

  2. Máte všetky produkty na sklade?

    Na sklade sa snažíme mať čo najviac produktov – najmä tie najpredávanejšie. Všetok tovar ale skladom nemáme. Informáciu o dostupnosti tovaru nájdete pri každej položke našej ponuky.

  3. Ako môžem platiť?


    Cez internet môžete zaplatiť platobnou kartou alebo prostredníctvom PayU. V hotovosti môžete zaplatiť tiež kuriérovi, ak sa rozhodnete tovar objednať na dobierku.

  4. Môžem objednať tovar bez registrácie?


    Áno, v našom obchode je možné nakúpiť aj bez registrácie. V treťom kroku objednávkového procesu zvolíte možnosť "nie, nemám tu účet" a vyplníte svoje kontaktné údaje.

  5. Aké výhody mi prinesie registrácia?


    Vďaka registrácii ušetríte čas s vyplňovaním kontaktných údajov pri každej objednávke. Zároveň archivujeme vaše staré objednávky, ktoré môžete jednoducho upraviť a poslať znovu. Ak si to budete želať, môžeme vám tiež posielať informácie o špeciálnych akciách a zľavové kupóny určené práve pre registrovaných užívateľov. Zaregistrovať sa môžete tu

  6. Čo ak mám k objednávke špeciálne požiadavky?


    

V druhom kroku objednávky (doprava a platba) nájdete samostatné pole pre vaše doplňujúce informácie. Tam nám môžete napísať všetko, čo by sme o objednávke mali vedieť.

  7. Opakovane robím rovnaké objednávky. Dá sa zjednodušiť zadávanie tovaru?

    Naši registrovaní užívatelia majú prístup aj k archívu svojich objednávok. Tie môžu ďalej upravovať a posielať znova. Stačí teda, aby ste sa zaregistrovali a s archívom začali pracovať. Nájdete v ňom zoznam predtým nakúpených položiek, pri ktorých stačí zadať požadované množstvo a automaticky sa vám znovu pridajú do košíka.

Doprava

  1. Ako môžem získať dopravu zadarmo?

    Aby ste získali dopravu zadarmo, stačí nakúpiť za viac ako 200€ bez DPH. U takejto objednávky navyše ušetríte aj vďaka našej zľave (-0,1% za každých 5€ ceny objednávky).

  2. Aké spôsoby dopravy ponúkate?

    Spolupracujeme s dopravcom DPD. Za 4 € (bez DPH) vám tovar doručíme na akúkoľvek firemnú adresu v ČR, za 5 € (bez DPH) potom vo vopred dohodnutom termíne na súkromnú adresu. Kompletné informácie nájdete v sekcii dodacie podmienky.

  3. Ako dlho doručenie tovaru trvá?


    Ak si vyberiete iba tovar, ktorý máme na sklade, a objednávku odošlete do 12 hodín, zásielku vám doručíme hneď nasledujúci pracovný deň – v prípade neskoršej objednávky potom do 48 hodín. Dodacia doba tovaru, ktorý nemáme na sklade, záleží na jeho dostupnosti a môžete sa o nej vopred informovať.

Používané skratky

  1. PE (polyetylén)

    Polyetylén je plast, ktorý dobre odoláva kyselinám i zásadám a je stabilný až do 80°C. Jedná sa o najpoužívanejší polymér súčasnosti.

  2. LDPE (nízko-hustotný polyetylén)

    LDPE je označenie pre polyetylén s nízkou hustotou. Používa sa napríklad pri výrobe igelitových tašiek, fliaš, prepravných kontajnerov či zmršťovacích fólií.

  3. HDPE (vysoko-hustotný polyetylén)

    Skratka HDPE označuje polyetylén s vysokou hustotou. Je pevnejší ako LDPE, preto sa často používa v stavebníctve – napríklad na odpadové rúry či potrubie. Vyrábajú sa z neho tiež vrecká či niektoré fólie.

  4. PP (polypropylén)

    Polypropylén so svojími fyzikálnymi a chemickými vlastnosťami sa približuje polyetylénu. Výhodou je jeho nízka hmotnosť a vysoká pružnosť, preto sa používa napríklad na výrobu lán alebo lepiacich pások.

  5. PVC (polyvinylchlorid)

    Polyvinylchlorid patrí medzi najpoužívanejšie umelé hmoty na svete. PVC je ľahko spracovateľný a chemicky i tepelne odolný. Používa sa napríklad na výrobu podlahových krytín, zdravotníckeho materiálu či lepiacich pások.

  6. PES (polyesterové vlákna)

    Polyesterové vlákna sú v súčasnosti najpoužívanejšími textilnými vláknami na svete. Svojimi vlastnosťami sa blížia prírodnému hodvábu a vďaka nízkej cene a vysokej odolnosti sa používajú prakticky vo všetkých odvetviach textilného priemyslu.

Reklamácia

  1. Čo mám robiť, keď mi zásielka dorazí poškodená?

    Poškodenú zásielku vôbec nepreberajte a kontaktujte nás na telefóne 221 028 618, prípadne e-mailom na info@top-obaly.sk. Obratom vám zašleme nový tovar a problém s dopravcom vyriešime. V prípade, že sa so zásielkou ponáhľate, spíšte spoločne s kuriérom reklamačný list a tovar prevezmite. Poškodený obal prosím nevyhadzujte – bude potrebný pre ďalší postup reklamácie, ktorú už s dopravcom budeme riešiť my. V prípade, že poškodenie pri preprave zistíte až po prevzatí, tiež nás kontaktujte – zaistíme vám novú dodávku náhradného tovaru a problém spoločne vyriešime.

  2. Ako môžem riešiť prípadnú nespokojnosť s kvalitou tovaru?

    Zakladáme si na tom, že predávame kvalitné obaly a kancelárske potreby od overených výrobcov. Ak napriek tomu tovar akokoľvek nebude zodpovedať vašej predstave, kontaktujte nás na telefóne 221 028 618 alebo e-maile info@top-obaly.sk a situáciu spoločne vyriešime. Na vašej spokojnosti nám záleží.

Máte inú otázku? Radi vám pomôžeme.

Dominik Říhák
Dominik Řihák, konateľ

Zľava z každej objednávky

Za každých 5 EUR získate 0,1% zľavy až do výšky 10%.

Poradíme vám

Na vaše otázky v pracovnej dobe odpovieme do 2 hodín. S obalmi pracujeme 8 rokov a o skúsenosti sa s vami delíme na blogu.

Garancia spokojnosti

Ak nebudete s tovarom spokojní, sami si ho vyzdvihneme a vrátime vám plnú cenu.
Heureka.sk - overené hodnotenie obchodu Top-obaly.sk
Menu
Zobrazovat ceny:
Copyright © 2016 SECUPACK, s.r.o
Zákaznícka linka: +421 221 028 618, info@top-obaly.sk