Prázdny košík
Nový článok: Ďalší dieľ na tému XY rád ako správne zabaliť čokoľvek, čo sa vám dostane pod ruky.

Reklamácia

Pred zabalením tovar starostlivo kontrolujeme, avšak výnimočne sa môže stať, že sa poškodí pri preprave, dôjde k zámene objednávky alebo vám objednaný tovar jednoducho nevyhovuje.
Ak takáto situácia nastane, vyplňte prosím formulár nižšie.
Záleží nám na tom, aby ste boli maximálne spokojní a vyjdeme vám v ústrety, aj keby pochybenie nebolo na našej strane.

Reklamačný formulár

Vďaka reklamačnému formuláru môžeme váš problém začať okamžite riešiť.
V pracovné dni sa vám ozveme najneskôr do 24 hodín od jeho vyplnenia.

Prechádzať…

Doručenie tovaru kuriérom a prevzatie
na odberných miestach

Zjavné poškodenia zistené pri prevzatí

Ak si už pri prevzatí všimnete poškodený obal tovaru, zásielku vôbec nepreberajte a kontaktujte nás prostredníctvom reklamačného formulára alebo e-mailom. Ihneď vám zabezpečíme novú zásielku (poštovné samozrejme zaplatíte len raz) a sami sa postaráme o vybavenie reklamácie.

Ak zásielku súrne potrebujete, zaznamenajte s kuriérom do prepravného listu zistené chyby a balík prevezmite. Pôvodný obal prosím uschovajte – budeme ho potrebovať pre ďalšie reklamačné konanie, ktoré zariadime my. Aj v tomto prípade vás prosíme o vyplnenie reklamačného formulára alebo napísanie e-mailu.

Skryté poškodenie zistené až po prevzatí

Poškodenie zásielky sa môže ukázať až po prevzatí - napríklad je vlhká alebo sa pri preprave rozbil krehký tovar. V takomto prípade prosím čo najskôr vyplňte reklamačný formulár alebo nám napíšte e-mail. Obratom vám zabezpečíme dodávku nového tovaru reklamáciu začneme s dopravcom riešiť. Nezabudnite prosím uschovať pôvodný obal aj poškodený tovar - budeme ho potrebovať na reklamáciu.

Zámena tovaru / chýbajúci tovar

Ak ste po prevzatí tovaru zistili, že v balíčku niečo chýba alebo zvyšuje, ospravedlňujeme sa vám za to. Stačí, aby ste vyplnili reklamačný formulár alebo napísali e-mail a všetko na vlastné náklady uvedieme do poriadku. V prípade, že ste si niečo sami omylom objednali navyše, nie je problém nám tovar zaslať späť a obratom vám vrátime peniaze.

Ostatné reklamácie

Pokiaľ k vám tovar dorazil bez poškodenia, ale nie ste spokojní s jeho kvalitou, obráťte sa na nás prostredníctvom reklamačného formulára alebo e-mailom. Zakladáme si na tom, že dodávame tovar od osvedčených výrobcov - avšak najdôležitejšia je pre nás vaša úplná spokojnosť s nákupom. Vždy sa môžeme individuálne dohodnúť na výmene tovaru či vrátení peňazí - a to aj nad rámec zákonnej 14 dňovej lehoty.

Naše zákaznícke centrum je vám k dispozícii vždy, keď budete mať pocit, že niečo nie je v úplnom poriadku, alebo jednoducho budete chcieť len poradiť.

+421 221 028 618

Zľava z každej objednávky

Za každých 5 EUR získate 0,1% zľavy až do výšky 10%.

Poradíme vám

Na vaše otázky v pracovnej dobe odpovieme do 2 hodín. S obalmi pracujeme 8 rokov a o skúsenosti sa s vami delíme na blogu.

Garancia spokojnosti

Ak nebudete s tovarom spokojní, sami si ho vyzdvihneme a vrátime vám plnú cenu.
Heureka.sk - overené hodnotenie obchodu Top-obaly.sk
Menu
Zobrazovat ceny:
Copyright © 2017 SECUPACK, s.r.o
Zákaznícka linka: +421 221 028 618, info@top-obaly.sk