Prázdny košík
DOPRAVA ZADARMO: Pre všetky objednávky nad 15 EUR s DPH. Platí do 11.12.2016.

Reklamácia

Pred zabalením tovar starostlivo kontrolujeme, avšak výnimočne sa môže stať, že sa poškodí pri preprave, dôjde k zámene objednávky alebo vám objednaný tovar jednoducho nevyhovuje.
Ak takáto situácia nastane, vyplňte prosím formulár nižšie.
Záleží nám na tom, aby ste boli maximálne spokojní a vyjdeme vám v ústrety, aj keby pochybenie nebolo na našej strane.

Reklamačný formulár

Vďaka reklamačnému formuláru môžeme váš problém začať okamžite riešiť.
V pracovné dni sa vám ozveme najneskôr do 24 hodín od jeho vyplnenia.

Prechádzať…

Doručenie tovaru kuriérom a prevzatie
na odberných miestach

Zjavné poškodenia zistené pri prevzatí

Ak si už pri prevzatí všimnete poškodený obal tovaru, zásielku vôbec nepreberajte a kontaktujte nás prostredníctvom reklamačného formulára alebo e-mailom. Ihneď vám zabezpečíme novú zásielku (poštovné samozrejme zaplatíte len raz) a sami sa postaráme o vybavenie reklamácie.

Ak zásielku súrne potrebujete, zaznamenajte s kuriérom do prepravného listu zistené chyby a balík prevezmite. Pôvodný obal prosím uschovajte – budeme ho potrebovať pre ďalšie reklamačné konanie, ktoré zariadime my. Aj v tomto prípade vás prosíme o vyplnenie reklamačného formulára alebo napísanie e-mailu.

Skryté poškodenie zistené až po prevzatí

Poškodenie zásielky sa môže ukázať až po prevzatí - napríklad je vlhká alebo sa pri preprave rozbil krehký tovar. V takomto prípade prosím čo najskôr vyplňte reklamačný formulár alebo nám napíšte e-mail. Obratom vám zabezpečíme dodávku nového tovaru reklamáciu začneme s dopravcom riešiť. Nezabudnite prosím uschovať pôvodný obal aj poškodený tovar - budeme ho potrebovať na reklamáciu.

Zámena tovaru / chýbajúci tovar

Ak ste po prevzatí tovaru zistili, že v balíčku niečo chýba alebo zvyšuje, ospravedlňujeme sa vám za to. Stačí, aby ste vyplnili reklamačný formulár alebo napísali e-mail a všetko na vlastné náklady uvedieme do poriadku. V prípade, že ste si niečo sami omylom objednali navyše, nie je problém nám tovar zaslať späť a obratom vám vrátime peniaze.

Ostatné reklamácie

Pokiaľ k vám tovar dorazil bez poškodenia, ale nie ste spokojní s jeho kvalitou, obráťte sa na nás prostredníctvom reklamačného formulára alebo e-mailom. Zakladáme si na tom, že dodávame tovar od osvedčených výrobcov - avšak najdôležitejšia je pre nás vaša úplná spokojnosť s nákupom. Vždy sa môžeme individuálne dohodnúť na výmene tovaru či vrátení peňazí - a to aj nad rámec zákonnej 14 dňovej lehoty.

Naše zákaznícke centrum je vám k dispozícii vždy, keď budete mať pocit, že niečo nie je v úplnom poriadku, alebo jednoducho budete chcieť len poradiť.

+421 221 028 618

Zľava z každej objednávky

Za každých 5 EUR získate 0,1% zľavy až do výšky 10%.

Poradíme vám

Na vaše otázky v pracovnej dobe odpovieme do 2 hodín. S obalmi pracujeme 8 rokov a o skúsenosti sa s vami delíme na blogu.

Garancia spokojnosti

Ak nebudete s tovarom spokojní, sami si ho vyzdvihneme a vrátime vám plnú cenu.
Heureka.sk - overené hodnotenie obchodu Top-obaly.sk
Menu
Zobrazovat ceny:
Copyright © 2016 SECUPACK, s.r.o
Zákaznícka linka: +421 221 028 618, info@top-obaly.sk