
Reklamácia
Pred zabalením tovar starostlivo kontrolujeme, avšak výnimočne sa môže stať, že sa poškodí pri preprave, dôjde k zámene objednávky alebo vám objednaný tovar jednoducho nevyhovuje.
Ak takáto situácia nastane, vyplňte prosím formulár nižšie.
Záleží nám na tom, aby ste boli maximálne spokojní a vyjdeme vám v ústrety, aj keby pochybenie nebolo na našej strane.
Reklamačný formulár
Vďaka reklamačnému formuláru môžeme váš problém začať okamžite riešiť.
V pracovné dni sa vám ozveme najneskôr do 24 hodín od jeho vyplnenia.
Doručenie tovaru kuriérom a prevzatie
na odberných miestach
Zjavné poškodenia zistené pri prevzatí
Ak si už pri prevzatí všimnete poškodený obal tovaru, zásielku vôbec nepreberajte a kontaktujte nás prostredníctvom reklamačného formulára alebo e-mailom. Ihneď vám zabezpečíme novú zásielku (poštovné samozrejme zaplatíte len raz) a sami sa postaráme o vybavenie reklamácie.
Ak zásielku súrne potrebujete, zaznamenajte s kuriérom do prepravného listu zistené chyby a balík prevezmite. Pôvodný obal prosím uschovajte – budeme ho potrebovať pre ďalšie reklamačné konanie, ktoré zariadime my. Aj v tomto prípade vás prosíme o vyplnenie reklamačného formulára alebo napísanie e-mailu.
Skryté poškodenie zistené až po prevzatí
Poškodenie zásielky sa môže ukázať až po prevzatí - napríklad je vlhká alebo sa pri preprave rozbil krehký tovar. V takomto prípade prosím čo najskôr vyplňte reklamačný formulár alebo nám napíšte e-mail. Obratom vám zabezpečíme dodávku nového tovaru reklamáciu začneme s dopravcom riešiť. Nezabudnite prosím uschovať pôvodný obal aj poškodený tovar - budeme ho potrebovať na reklamáciu.
Zámena tovaru / chýbajúci tovar
Ak ste po prevzatí tovaru zistili, že v balíčku niečo chýba alebo zvyšuje, ospravedlňujeme sa vám za to. Stačí, aby ste vyplnili reklamačný formulár alebo napísali e-mail a všetko na vlastné náklady uvedieme do poriadku. V prípade, že ste si niečo sami omylom objednali navyše, nie je problém nám tovar zaslať späť a obratom vám vrátime peniaze.
Ostatné reklamácie
Pokiaľ k vám tovar dorazil bez poškodenia, ale nie ste spokojní s jeho kvalitou, obráťte sa na nás prostredníctvom reklamačného formulára alebo e-mailom. Zakladáme si na tom, že dodávame tovar od osvedčených výrobcov - avšak najdôležitejšia je pre nás vaša úplná spokojnosť s nákupom. Vždy sa môžeme individuálne dohodnúť na výmene tovaru či vrátení peňazí - a to aj nad rámec zákonnej 14 dňovej lehoty.
Naše zákaznícke centrum je vám k dispozícii vždy, keď budete mať pocit, že niečo nie je v úplnom poriadku, alebo jednoducho budete chcieť len poradiť.