Milí zákazníci, priemerná doba dodania je teraz 4 pracovné dni. Ďakujeme za pochopenie.
Basket
Prázdny košík

Reklamácia tovaru

Zistili ste po prevzatí tovaru, že je niečo rozbité? Chýba vám alebo naopak v objednávke je nejaký tovar navyše? Veľmi nás to mrzí. Pokúsime sa vám reklamáciu aspoň čo najviac zjednodušiť.

  • Reklamáciu väčšinou vybavíme do 2-3 pracovných dní
  • Tovar nemusíte vracať v pôvodnom obale

Poškodený obal zásielky

Pokiaľ si pri príchode kuriéra všimnete poškodený obal zásielky:
  1. Zásielku preberte.
  2. Kontaktujte nás pomocou reklamačného formulára alebo e-mailom.
  3. Pokiaľ to bude možné, poškodený tovar vyfoťte a fotky nahrajte do formulára. Pomôže nám to v riešení reklamácie s dopravcom.

Ako reklamovať tovar

  1. Vyplníte jednoduchý reklamačný formulár nižšie.
  2. V pracovné dni sa ozveme do 24 hodín a dohodneme sa na detailoch reklamácie.
  3. Pokiaľ bude treba reklamovaný tovar vrátiť k nám, príde si ho vyzdvihnúť náš kuriér. Kuriéra objednáme po dohovore s vami.
  4. Podľa dohody vám vrátime peniaze, dopošleme chýbajúci tovar (kľudne v nasledujúcej objednávke) alebo pošleme nový tovar.
Podmienky reklamácie sa riadia Obchodnými podmienkami.

Mohlo by sa vám tiež hodiť

Zľava z každej objednávky

Za každých 5 EUR získate 0,1% zľavy až do výšky 10%.

Poradíme vám

Na vaše otázky v pracovnej dobe odpovieme do 2 hodín. S obalmi pracujeme 10 rokov a o skúsenosti sa s vami delíme na blogu.
Prečítajte si naše rady

Garancia spokojnosti

Ak nebudete s tovarom spokojní, sami si ho vyzdvihneme a vrátime vám plnú cenu.